Re: [OT] Sklep ZNAK - opinie ?

Autor: MikeTNK <tnk_at_no.spam.interia.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 21:19:46 MET

Wieslaw Lubas napisał (cnrass$mh0$1@opal.icpnet.pl) :

> To firma ktora zaczynala w Poznaniu. Obecnie chyba najwiekszy (albo
> drugi po Komputroniku, ale Komputronik raczej wiekszosc $$$ ma z
> dystrybucji) detalista w Wielkopolsce.
[...]
> A wiec minusy - aktualnie nie sa juz najtansza firma w okolicy.

Na wstepie bardzo dziekuje za odpowiedzi i opinie :) Pozostalo mi juz tylko
kombinowac pieniazki i zamawiac sprzecik :) A odnosnie cen to tak z wlasnych
obserwacji - glownie rynku warszawskiego i internetowego - nie znalazlem
firmy, ktora wybrana przeze mnie konfiguracje, oferowala by taniej od ZNAKu
:) (choc niektore elementy maja drozsze sumarycznie wychodzilo najtaniej)

Jeszcze raz dziekuje za opinie

Pozdrowionka dla wszystkich :)

--
Michał "MikeTNK" Macoch               tnk@interia.pl