Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Bob <bogdansz.usuntoboniedojdzie_at_silesianet.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 01:13:22 MET

Pawel wrote:

> jak kupujesz szajs co do kogo masz pretensje ?
> a nie warto było dołozyc i nic nie trzeba było by teraz niszczyć ?
>
> Chyab że stac cie na tanie rzeczy.- mnie nie.
> ALe jak widze takiego posta to juz wiem dlaczego z polski wszsycy
> wyjerzdzają, Polacy są zajebiści na W.O. S. P. u Jurka- ale na codziń
> ich zachowanie rozpierdziela mnie ......
>
> Złodzieją i politykom- juz dziekujemy.

Kurcze, ogólnie masz troszkę racji. Ale zmiłuj się proszę nad nami
czytelnikami i popracuj nad ortografią. Oczywiście literówki każdemu się
zdarzają, ale ty puszczasz ewidentne ortografy.
nie złodzieją tylko złodziejom
nie wyjerzdzaja tylko wyjeżdżają

Tumiwisizm atakuje z każdej strony. Ale dbajmy przynajmniej o pozory.

Wszystkich prepraszam za OF i NTG

Pozdrowienia
Bogdan