Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 04:56:23 MET

"Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> wrote in message news:cnr9kh$ldm$1@news.onet.pl...
> ALe jak widze takiego posta to juz wiem dlaczego z polski wszsycy
> wyjerzdzają, Polacy są zajebiści na W.O. S. P. u Jurka- ale na
> codziń ich zachowanie rozpierdziela mnie ......

No niestety - człowiek żyje tylko raz... jakoś trzeba rodzinie
zapewnić choć minimalny dobrobyt i "normalne" otoczenie...
Jak się nie da tego zrobić w Ojczyźnie to niestety trzeba szukać
szczęścia za granicą... Nikt z nas nie będzie żył 300 lat, prawda ?
A mniej więcej tyle trzeba aby w Polsce się polepszyło i mentalność
większości się zmieniła po tak drastycznych zniszczeniach komunizmem.