Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 00:51:35 MET

jak kupujesz szajs co do kogo masz pretensje ?
 a nie warto było dołozyc i nic nie trzeba było by teraz niszczyć ?

Chyab że stac cie na tanie rzeczy.- mnie nie.
ALe jak widze takiego posta to juz wiem dlaczego z polski wszsycy
wyjerzdzają, Polacy są zajebiści na W.O. S. P. u Jurka- ale na codziń
ich zachowanie rozpierdziela mnie ......

Złodzieją i politykom- juz dziekujemy.