Re: [OT] Sklep ZNAK - opinie ?

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 01:11:34 MET

MikeTNK wrote:
> Witajcie!
>
> Jest sobie taki sklep o nazwie ZNAK. Reklamuje sie dosyc intensywnie na
> warszawskich autobusach i w radiu. Po wizycie na stronie stwierdzam iz maja
> naprawde bardzo atrakcyje ceny i wygladaja na profesjonalna firme z
> profesjonalnym podejsciem do sprawy.

To firma ktora zaczynala w Poznaniu. Obecnie chyba najwiekszy (albo
drugi po Komputroniku, ale Komputronik raczej wiekszosc $$$ ma z
dystrybucji) detalista w Wielkopolsce. Zaczeli od niskich cen, dobrej
obslugi klienta i hasel "nie plombujemy komputerow", "nie sprzedajemy
CD-ROMow Samsunga i dyskow IBM" (w czasach "wegierskich"). Zreszta do
dzisiaj w cenniku znajdziesz pozycje "nie polecamy - nie sprzedajemy",
albo "ze wzgledu na kiepski serwis - nie sprzedajemy".
Wyrobilo to im calkiem dobra marke. Poniewaz maja calkiem niezly obrot,
handlowcom nie zalezy na wciskaniu koncowek magazynowych.
Hmm na razie wyglada na gloryfikacje...
A wiec minusy - aktualnie nie sa juz najtansza firma w okolicy.
Jesli kupujesz u nich zestaw i potrzebujesz porady, to sprawiaja
wrazenie lekko schematycznych. Maja jakies tam swoje wizje, zestawy o
ktorych wiedza, ze dzialaja bo juz ich n sprzedali. Co nie znaczy, ze
zle, bo dla niewymagajacego sa z reguly dostatecznie dobre i co wazne
stabilne, a wymagajacy z reguly sam wie czego chce.
No i niechlubny przyklad - ostatnio poszedl kumpel kupic zasilacz (po
awarii Codegena). Poprosil o jakis zasilacz "do 100". No i wrocil z
Tracerem MGB-400 czy czyms podobnym. Ja jako uczciwy sprzedawca
sprzedalbym za ta kase BS-3000. Ale w tym przypadku nie wiem czy oni sa
winni, czy on sie napalil na te 400W jak szczerbaty na suchary ;-)

WL

PS. Sa szybcy. Kiedys kupowalem monitor NEC 1560NX-BK, ktorego nie bylo
na stanie w magazynie, w ciagu 4 godzin dostalem telefon, ze jest do
odbioru. I byl. Przy odbiorze - rozpakowanie, uruchomienie, "Jak beda
jakies uszkodzone piksele to odeslemy do dystrybutora, nie ma problemu".
W sumie - polecam.