Re: [OT] Sklep ZNAK - opinie ?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 02:47:18 MET

Wieslaw Lubas wrote:

> Jesli kupujesz u nich zestaw i potrzebujesz porady, to sprawiaja
> wrazenie lekko schematycznych. Maja jakies tam swoje wizje, zestawy o
> ktorych wiedza, ze dzialaja bo juz ich n sprzedali. Co nie znaczy, ze
[...]

no dobra, ale jak nie byc schematycznym?? jest sobie kilka modeli
plyt glownych; no i mozna na bazie klockow zlozyc pewna liczbe
dosyc zoptymalizowanych zestawow - podejrzewam, ze nie wiecej niz
kilkanascie; no i handlowcy z dlugim stazem znaja juz te kilkanascie
zestawow na pamiec, wiec rzeczywiscie moga brzmiec "schematycznie";

poza tym jestem zdania, ze gdyby z kazdym klientem indywidualnie
dyskutowali zestaw, to i tak doszliby do jednego z tych kilkunastu;
no cos po prostu musi byc najbardziej optymalna konfiguracja wedle
jakiegostam kryterium, a tych kryteriow az tak duzo nie ma;

adas;