Re: Szukam taniego sposobu na wyciszenie komputera - pomozcie cos!

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 22:20:30 MET

Dnia 20 Nov 2004 12:33:33 -0800, Brovar w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> Mam Athlona XP 1600+ 320mbram GF FX 5600. Zachowuje sie dosc glosno i
> zastanawiam sie czy jest jakis sposob na wyciszenie obudowy bez
> popadania w koszty. Chodzi glownie o wentylator w zasilaczu bo na
> procesorze jest nowy CoolerMaster ktory chodzi calkiem przyzwoicie.
> Ten ktory w zasilaczu byl oryginalnie sie popsul, wiec wsadzilem
> zamiast niego Titana szybkoobrotowego jakiegos, ktory niestety
> generuje dosc znaczny halas. Chcialbym zrobic cos z tym, a nie bardzo
> mam pomysl. Prosze o rady inne niz "Kup nowy wentylator" bo na to ja
> sam wpadlem:).

Jeśli dla ciebie niwewyobrażalnym kosztem jest kupienie wiatraka za 19 zł
to wybacz, ale nie mam pomysłu. Zmniejszenia napięcia, tak jak kolega jahu1
proponował może okazać się droższe niż 19 zł, jeśli zasilacz nie
wytrzymałby przegrzania.
Może faktycznie wyłącz komputer, albo przenieś do drugiego pokoju, a kable
od klawiatury, myszki i monitora przerzuć przez dziurę w ścianie... no
gorzej z napędem CD

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB