Re: Szukam taniego sposobu na wyciszenie komputera - pomozcie cos!

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 14:56:08 MET

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:j2k3bxrzof56$.sn66h76fmghm.dlg@40tude.net...
> Jeśli dla ciebie niwewyobrażalnym kosztem jest kupienie wiatraka za 19 zł
> to wybacz, ale nie mam pomysłu. Zmniejszenia napięcia, tak jak kolega
> jahu1
> proponował może okazać się droższe niż 19 zł, jeśli zasilacz nie
> wytrzymałby przegrzania.

Fakt, nie wspomniałem o tym. Ale chyba dlatego, że sam miałem
wentylator-suszarke Titan (o której wspomina autor). Chyba 5000 obr/min i
150dB.
Spokojnie zmniejszyłem mu obroty prawie o połowę, a temeperatura nie
zmieniła się prawie. Co prawda wentyl był na procesor, ale to nie ma
róznicy. Przepływ powietrza był wystarczający.

pozdrawiam
jahu