Re: Szukam taniego sposobu na wyciszenie komputera - pomozcie cos!

Autor: Hubertus <hubert_at_remaps.wirtualny.dzierzoniow.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 23:48:24 MET

Athlon 2500+ barton + 5600 ultra + nagrywarka DVD i jeszcze kilka mocno
grzejacych sie czesci
zrobielm tak
zdjołem 1 bok obudowy - ten od strony płyty głownej tam gdzie prawie nie
widac elektroniki - usunołęm z zasilacza 400W obudowe zewnetrza - do obudowy
głownej przymocowałem od góry radiatory które wsuwaja sie w zasilacz
i co najfajniejsze wywaliłęm wentylator zasilacza
błoga cisza od 4 miesięcy
Hubertus