Re: Przejście z Ge 4MX na...

Autor: Oski <[no>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 23:02:45 MET

Użytkownik "ShadowFiend" <greatwebmaster_NOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cnlmid$c3v$1@inews.gazeta.pl...
> Jakoś nigdy nie miałem zaufania do ATI...

Kiedys tez nie mialem zaufania za grosz, tylko nvidia i nic pozatym. Oczy
dopiero otworzyly mi sie gdy dostalem w lapki radeona 9700 i diametralnie
zmienilem zdanie.

> zawsze jechałem na totalnych firmówkach...

a ati to nie firmowka?:)

> ATI miewa spore problemy ze sterownikami

nie zauwazylem powyzszych od ponad roku na roznych wersjach sterow

> rozwiązania nVidi mi się bardzo podobają...

nie wiem jakie rozwiazania Ci sie podobaja (moze te ktore nabijaja klientow
w butelke:))), ale mi podobaja sie rozwiazania ati;)

> a jeżeli chodzi o producenta chipsetu - czy jest to duża różnica, czy
> karta jest Gainward czy dajmy na to Gigabyte? ogólnie rzecz biorąc proszę
> o doradzenie karty właśnie powiedzmy do 600 plnów...

Z tego co sie orientuje nie ma ogromnych roznic ale glowy nie dam...

> Pozdrawiam

Rowniez pozdrawiam, Oski.