Re: Przejście z Ge 4MX na...

Autor: ShadowFiend <greatwebmaster_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 21:55:27 MET

> wlasnie jest
> odpusc sobie to 5700 _LE_ (taktowanie zdaje sie 250MHz) i to z az 256 MB
> kieruj sie w mocniejszy rdzen, wystarczy 128MB
> jesli to ma byc do max 600zl to radeon 9600pro ; pelny FX5700
> niezla by byla FX6600 ale na razie to tylko na PCI-Express

Jakoś nigdy nie miałem zaufania do ATI... zawsze jechałem na totalnych
firmówkach... na początku VooDoo, teraz GeForcye Gainwarda... słyszałem, że
ATI miewa spore problemy ze sterownikami - rozwiązania nVidi mi się bardzo
podobają... a jeżeli chodzi o producenta chipsetu - czy jest to duża
różnica, czy karta jest Gainward czy dajmy na to Gigabyte? ogólnie rzecz
biorąc proszę o doradzenie karty właśnie powiedzmy do 600 plnów...

Pozdrawiam