Re: Płyta główna do AMD

Autor: karow <karow_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 22:59:57 MET

> Dotychczas mialem MSI Kt-600 Delta ale niestety sie zepsula.
> W gre wchodzi kwota okolo 300-350zl

szukaj na nforce2 a później firmę lub płytę gigabyte GA-7N400 Pro nForce2
Ultra400 chipset
jestem bardzo zadowolony
najważniejsze - dwa biosy (jak padnie pierwszy czyli złe flaszowanie to komp
uruchomi się z zapasowego i jest wszystko ok.)
a tak wszystko chdzi pięknie
tylko mam bartona 2.8 i chcę więcej więc muszę zmienić płytę i procka ale
gdyby byłyby dostępne procki większe na socetA to zostałbym z tą płytą czyli
z Gigabyte GA-7N400 Pro nForce2 Ultra400 chipset.

Pozdro
Prekto