Re: kamera video jako kamerka internetowa?

Autor: adrianko <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 22:53:41 MET

Witam
Nie pamiętam dokladnie jak wyglądał ten model... nie wiem czy była cyfrowa...

Ale jeśli w pudelku z kamerą był kabel USB oraz płyta ze sterownikami i
programem Pixela ImageMixer to na pewno da się ją podłączyć.

Dodatkowo poszukaj na kamerze gniazda do podłączenia USB (powinno być za
zaslepką, nad baterią)

Jeśli już okaże się że ta kamera to jest kamera cyfrowa i posiada te elementy o
których mówiłem to obsługa jej jest prosta. Jeśli masz XP to instalujesz z
płyty sterowniki, po ich zainstalowaniu podłączasz kamerę przez USB do kompa,
włączasz power w kamerze, ustawiasz w menu kamery opcję USB na ON i dalej ona
sie instaluje już sama. Teraz aby podłączyć kamerkę jako kamerę internetową,
wchodzisz sobie na chata, instalujesz programik do obslugi kamerki (praktycznie
każdy portal ma ten programik do ściągnięcia w opisie swojego chata)
Np. na czacie tego portalu jest to programik Kamerzysta. Programik
konfigurujesz, wpisujesz do niego nick chroniony hasłem, i na czacie również
musisz się zalogować tym samym nickiem chronionym przez hasło. I już powinno
działać :)

ja mam kamerę Sony TRV 145E i śmiga jako internetowa kamerka aż miło.
a na czaty polecam wypróbować bo niektóre mają lepsza obslugę kamerek a inne
gorszą... ale nie będę reklamował :)

Pozdrawiam