Re: Zestaw do oceny i prośba o rade

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 21:12:46 MET

Wed, 17 Nov 2004 16:22:05 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet, pemo napisał(a):

> płyta? Asus A7N8X-E Deluxe 397zł
OK, możesz wybrać wśród innych: Abit, Epox, MSI, DFI, lepiej nie bierz
żadnych ECS ani AsRock (ponoć dobre, ale lepiej firmową)
> procek AMD BARTON 2600+ odblokowany mnożnik 340zł
OK
> zasilacz Zasilacz Chieftec HPC-360-302DF (360W) 191zł
OK
> pamięć DDRAM 2x256MB PC-400 Twinmos CL 2.5 367zł
Lepiej 1x512, możesz kiedyś dołożyć drugi moduł - będziesz miał 1 GB w
dualu. Zysk z duala na SocketA niewielki
> dysk? (Serial ATA) WD Caviar SE 160 GB 372zł
Ponoć po jakimś czasie hałasują, jednak mój Caviar XL 80 GB po roku jest w
miarę cichy.
> obudowa? Tracer TRO-373 Whis Thermo 100zł
wg uznania
> monitor? SAMSUNG (SM757MB) 685.34zł
mam 755DF - trochę słabszy, nie ma MagicBright, ale obraz jest OK. W tej
cenie bierz.
> nagrywarka Asus CRW-5232AS 116zł
Hmm, Asus... Płyty robią dobre, ale napędu optycznego jednak od nich nie
kupiłbym. Lepiej kup jakiegoś Pioneera czy Plextora, ew. Sony czy Toshiba.
Zastanów się też nad napędem Combo - może chciałbyś pooglądać niekiedy DVD?
> karta grafiki narazie pozostanie ze starego kompa GF 3TI
Może być, problemem jest nieobsługiwanie przez nią DX8.1 i wyższych. Jakby
się kasa znalazła - kup R9550.
> wentylator na procesor nie wiem jaki i czekam na propozycje, wazne by był
> cichy, wydajny (sprobuje podkrecic tego proca) i nie za drogi.
jakiś Pentagrama - np. Q92 AlCu lub Q-80AlCu, koszt - ok. 65 zł.

--
Pozdrawiam
MadMan