Re: Toshiba SD-M1712 i DVD-R

Autor: kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 08:39:37 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:151e867c45xle.n11a1j4sysqj$.dlg@40tude.net...
> Witam,
> mam takie pytanie: czy napęd Toshiba SD-M1712 odczytuje płyty DVD-R?
> Niedawno kupiłem sobie nagrywarkę DVD (NEC ND-3500AG) i kilka płyt -
> Dysany DVD+R 2,4X oraz MediaStore DVD-R 4x. Nagrane Dysany czytane są bez
> problemów przez Toshibę, natomiast MediaStory nie - napęd nawet nie chce
> ich złapać. Na nagrywarce jest OK - płyta odczytana prawidłowo, ScanDisk
> Nero CD-DVD Speed nie pokazuje błędów. Co ciekawe - Nero InfoTool
> wskazuje, że Toshiba czyta płyty "-", a nie czyta "+" - a najwyraźniej
> jest na odwrót.
> [...]

Mam ten napęd z usuniętymi regionami i czyta zarówno "-" jak i "+" pomimo
że producent podaje inaczej.
Twój problem może polegać na kiepskiej jakości nośnika lub zbyt szybkiej
prędkości nagrywania.
Toshiba należy do stronnictwa "-" więc oficjalnie wspiera ten standard.

Mediastowy to Shit!!!

--
kgb007