Re: jak złamać hasło do biosa notebooka Fujitsu siemens (mobile H)

Autor: Coach <_at_>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 12:48:07 MET

Dnia Wed, 17 Nov 2004 17:09:20 +0100, lev@k napisał(a):

> Istnieją hasła uniwersalne, może cos znajdziesz na BIOS.pl? Warto też
> spróbować CmosPwd - swego czasu bardzo dobrze sie u mnie sprawdził.

Na Laptopie?

Ostatnio, kuszony tanim dyskiem na allegro (z jednym mankamentem - hasło)
trochę googlałem za sposobami zdejmowania hasła, i okazało się, że nie jest
to takie proste. Laptopy budowane są z myślą o zabezpieczeniu przed, bądź
co bądź łatwą, kradzieżą, i hasło broni laptopa i HDD, a zdjęcie go to
kwestia bardziej skomplikowana niż wyjęcie baterii (nie polecam tego
rozwiązania, hasło jest często przechowywane głębiej).
Poradzić sobie z tym może serwis, o ile jest pewien, że lap nie jest
kradziony. Spotkałem też gdzieś na sieci "fachowca" co robi takie rzeczy za
około 200zł.

Link, co mi został w ulubionych:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=874646

c.