Re: jak złamać hasło do biosa notebooka Fujitsu siemens (mobile H)

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 17:22:34 MET

Fakt, mój błąd - zasugerowałem się tytułem wiadomości, a pytający pisze
że nie moze odpalic kompa. Podany przeze mnie soft świetnie sprawdza się
na hasłach /do bios'ów/, również notebooków, ale tu niestety chodzi
raczej o zabezpieczony hdd. Więc w zasadzie pozostają "fachowcy" typu o
jakim wspomniałeś - swego czasu jeden takowy ogłaszał się na allegro w
dziale z dyskami AFAIR. Okolice ~200 PLN to sporo, ale autoryzowany
serwis zgarnie co najmniej dwa razy więcej, i do tego moze to troche
dłużej potrwać..

> c.

Pozdrawiam