Nagrywarka DVD - opinie

Autor: adrin <adrin_at_adrin.adrin>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 10:49:04 MET

hcialbym kupic nagrywarke dvd, mozecie cos polecic?
wiem, ze to bardzo czesto pojawiajacy sie temat, ale po przegladnieciu
archiwum dalej nie wiem co wybrac:)
Najbardziej zalezy mi na opiniach uzytkownikow nagrywarek liteon (1633s i
832s)
Najwazniejszym kryterium dla mnie jest cena oraz jakosc wypalanych
plytek(malo bledow), zapis DL ma male znaczenie, predkosc nagrywania prawie
zadnego :)
Warto sie ladowac w litki? moze te nowsze modele sa lepsze?
bo dawac 300 zl za neca to jak dla mnie troche za duzo(litki chodza po 260
zl)

prosze o wskazowki