Laptop, przekątna, dziwne ceny i całość w koszty - może ktoś się spotkał ?

Autor: insulation <insulation_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 10:39:30 MET

Witam,
  przymierzam się /jak do jeża zresztą/ do zakupu laptopa.
Potrzebuję raczej 15" (15,4) lcd bo głowną funkcją bedzie
  powiedzmy podręczne biuro a dokładnie "przenośna baza informacji".
Mój powiedzmy problem wygląda tak że nie mam interesu w wydaniu 7 000 na
dostępne zestawy.
  Czy aby zmieścić się w znanym limicie 3 499 zł netto muszę decydować się
na poleasingową jednostkę.
     Może ktoś spotkał coś przyzwoitego z dużym wyświetlaczem w tej
limitowanej cenie ?
         /reszta parametrów jest III rzędna/.
A wogóle zauważyliście że oficjalnie ceny laptopów zawsze zaczynaja się
powyżej magicznej granicy
 /wciągania w koszty/... może poza wyprzedażą magazynu ?
   Spisek z US ;-)

  wini