Re: Nagrywarka DVD - opinie

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 14:41:17 MET

LiteOn 832s jest dość solidna i bardzo cicha (nagrywam głównie na 4x) - w
Chipie rozebrali i wyszło im że to to samo co jakieś SONY (identyczne
części)
Ostatnio wgrywam nieoficjalne BIOSy (modyfikowane z codeguys.rpc1.org) gdyż
są podrasowane na jakość nagrania płytki (obecnie błędy PI ok 0.90 a PIF
0.00 dla płyt Verbatim DVD+R). Nie kupuję tanich płytek choć znajomy
przyniósł mi ostatnio jakieś badziewie (chyba Hawk) PI wyszło ok 19 (max ok
100) a PIF 0,03. Jeszcze nie zdażyło się mi żadnej płytki zepsuć (na
kilkadziesią sztuk DVD i jeszcze więcej CDR). Nagrywanie płytki DVD trwa z
reguły 13 min przy 4x. Starszy stacjonarny odtwarzacz DVD płytki odczytuje
bez problemów. Po zmianie BIOSu na nowszy nie mogę nic nagrać na płytce
CD-RW Mint, ale chyba takie antagonizmy się zdarzają. Wcześniejsza moja
nagrywarka CDRW LG 48x nie lubiła Dysan-ów CD-R.