Re: Nagrywarka DVD - opinie

Autor: Sebastian <brak_at_adresu.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 12:57:14 MET

Dnia Thu, 18 Nov 2004 09:49:04 +0000 (UTC), adrin <adrin@adrin.adrin>
napisał:

> hcialbym kupic nagrywarke dvd, mozecie cos polecic?
> wiem, ze to bardzo czesto pojawiajacy sie temat, ale po przegladnieciu
> archiwum dalej nie wiem co wybrac:)
> Najbardziej zalezy mi na opiniach uzytkownikow nagrywarek liteon (1633s i
> 832s)
> Najwazniejszym kryterium dla mnie jest cena oraz jakosc wypalanych
> plytek(malo bledow), zapis DL ma male znaczenie, predkosc nagrywania
> prawie
> zadnego :)
> Warto sie ladowac w litki? moze te nowsze modele sa lepsze?
> [...]

Lite-On'y to bardzo solidne nagrywarki. Ale maja jedna wzna dla mnie wadę
są cholernie głośne w porównaniu w konkurencją... I dlatego ja z Lite-On'a
zrezygnowalem bardzo szybko...

--
..::SebOLO::.. tu był...                               _____
"Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec,          \o o/