Re: DVDRW - LiteOn 832S - pady

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 17:30:31 MET

Heraklit wrote:

> Nie chcę bronić Lite-on'a, tym bardziej, że mam ten sam model(832s), ale na
> szczęście jest on na dwuletniej gwarancji. Dopóki będą Ci go wymieniać w
> ramach gwarancji to nie masz się czym martwić.

Jeśli będzie palić płytki takiej jakości, jak często pada - to problem
moze być..

>Czasami kupujesz markowy
> produkt (np. miałem "jamnika" Sony), a po półrocznym użytkowaniu przestaje
> działać cd - przecież to Sony, a się zepsuł.

Akurat dosyć kiepskie porównanie - Sony w klasie "popularnej" juz od
wielu lat z rewelacyjnej jakości raczej NIE słynie..

> Każdy miał jakieś przejścia ze
> sprzętem czy to markowym, czy też nie takie czasy.

Coś w tym jest - z nowego sprzętu wszystko się potrafi zepsuć. Choć
akurat w przypadku DVDRW LiteOn'a (w przeciwieństwie do np. ich
dawniejszych CDRW) trudno mówić o wyjątku..

Pozdrawiam