Re: DVDRW - LiteOn 832S - pady

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 14:34:34 MET

"perszing" <marcin-kowalik@wp.pl> wrote in message
news:cncpsq$1pa$1@news.onet.pl...
> Hej
>
> Czy ja mam az tak strasznego pecha, czy cos z tym modelem jest nie tak, bo
> juz 3 raz musze reklamowac ww naped ????
>
> Szkoda gadac, bardzo sie zawiodlem na LiteOnie :/

W LiteOn to normalne - to szajs i tandeta. Chyba gorszych niema,
nawet taka padaka jak Samsung czy LG juz sa lepsze, mimo, ze IMHO
to tez jest nic nie wart sprzet !

NIe kupuje sie takiego zlomu jak LiteOn, LG, Samsung, Medion, itp. - szkoda
kasy,
dokladasz troche i masz NECa - calkiem niezle.

Kumpel ma stosiko na gieldzie - najwiecezj zwrotów to wlasnie LitON, Samsung
i LG !
Japonskie sie prawie nie psuja (i maja lepsze parametry) - przy niewiele
wyzszej cenie !

Bardzio dobre sa Plextor, TEAC i Pioneer - to jest doplata 100-250 zl :)))

Jak jest taki Pioneer za 370 zl

to trzeba byc debilem zeby kupic LiteOna za 270 albo Samsunga/LG za 300 zl
:)))

Najlepsze sa oczywiscie TOSHIBY - w komputroniku Dual Layer jest za ok. 600
zl
- to nagrywarka nie do zarzniecia - am swietne parametry, a jest tez tansza
za 395 zl (!!!), która schodzi jak cieple bulki !!!

Prosze bardzo

http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2485

NIe warto sie ladowac w szajs typu LiteON, LG,MEDION, SAMsung, itp. !!!

Szkoda kasy, nerwów i czasu !

Nagrywarka DVD DVD-R DVR+R DVD ROM DVD+RW DVD-RW