Re: DVDRW - LiteOn 832S - pady

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 16:51:02 MET

Był 16 listopad (wtorek), gdy o godzinie 16:05 *perszing* w pocie czoła
naskrobał(a):

> 3x pod rzad...? No nie wiem ciezko mi w to uwierzyc tym bardziej ze
> bardzo niewiele uzywalem. W sumie to moze by wyszlo z 30 godzin ciaglej
> pracy. Przynam, ze te dwie pierwsze walniete sztuki byly z jednej
> dostawy, a trzecia juz z calkiem nowej, no ale jak widac nie pomoglo.
Nie chcę bronić Lite-on'a, tym bardziej, że mam ten sam model(832s), ale na
szczęście jest on na dwuletniej gwarancji. Dopóki będą Ci go wymieniać w
ramach gwarancji to nie masz się czym martwić. Czasami kupujesz markowy
produkt (np. miałem "jamnika" Sony), a po półrocznym użytkowaniu przestaje
działać cd - przecież to Sony, a się zepsuł. Każdy miał jakieś przejścia ze
sprzętem czy to markowym, czy też nie takie czasy.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2004-11-16 16:42:39