laptop - jaki ?

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 17:36:25 MET

Dostalem zadanie wyboru laptopa dla jeden z firm sfery budzetowej i szczerze
mowiac mam problem, bo tak jak na wyborze podzespolow kompa stacjonarnego
znam sie dosc dobrze, to wybor laptopa przekracza moje umiejetnosci.
Zupelnie nie wiem co jest dobre a co nie, jesli chodzi o producenta itp...

laptop bedzie wykorzystywany do prostej pracy biurowej, czyli winda XP +
office + ewentualnie jakas baza danych, ewentualnie jakies programy z
ksiegowosci - jednym slowem nic nadzwyczajnie obciazajacego grafe, pamiec
czy proca.

Wymagania: ekran 15 cali, przydaloby sie z 512 MB ramu, raczej cos na intelu
(sami niewierzacy tam pracuja) chociaz AMD ewentualnie tez moglby byc, dobra
bateria zapewniajaca dluga prace bez podlaczenia do sieci, mozliwosc
podpiecia zwyklej myszki (to chyba wszystkie maja).

Poproszono mnie o zaproponowanie czegos w 2 kategoriach cenowych. Jeden do
3500 - 4000 zl i drugi do 6000 - 7000 zl. Co proponujecie ?

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]