Re: płyta gł. do bartona 2500@3200

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 17:18:27 MET

red wrote:
> To jeszcze wytlumacz mi, co takiego fajnego jest w Gigabyte'ach,
> oprocz tego, ze pokazuja zle temperature, a takze psuja sie w ostatni
> dzien gwarancji na 5 min przed zamknieciem sklepu? :P

Hehe a kto ci naopowiadal takich glUpOtow? :) To jest kwestja tego, kto
czego oczekuje od plyty. Roznice podstawowe to:

GA-7N400PRO Dual bios, ktory mi sie przydal, Raid na sATA i pATA,
Zabezpieczenie przed spaleniem procka, bardziej rozbudowany bios w stosunku
do Abita NF7. Wstawilem swojego procka Athlon XP 2600+ do Abita NF7 i
probowalem odpalic go na FSB 400 i kupa nie ruszyl. A na Gigabyte chodzi bez
problemu. Sytuacja byla taka sama na procesorze miojego kumpla rowniez XP
2600+ na Abicie nie ruszyl w FSB 400 a na mojej plytce poszedl bez
problemow.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |