Re: Problemy z tunerem AVerMedia !!! - pomóżcie

Autor: Benito <nissanmicraUSUN_at_USUNgazeta.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 17:20:41 MET

Linuksowiec napisał(a):
> Witam
> Kpiłem tuner AVerMedia Studio 303 FM i pojawił się problemik. Otóż na
> kompie: ASUS TX97-E, K6-2 500 MHz, 256 RAM, RIVA TNT 2 32 MB PCI w ogóle nie
> chce go wykrywać. Próbowałem na systemie Windows 98 oraz XP i nic. Kreator
> dodawania nowego sprzętu też nic nie wykrywa.
> Karta jest na 100% sprawna, bo podpiąłem ją do innego kompa, nieco nowszego:
> ABIT KV7, ATHLON-XP 2500+, 512 MB RAM, RADEON 9600 128 MB i działa bez
> problemowo. Win 98 przy uruchamianiu wykrywa go bez żadnych problemów.
> [...]

Na jakim chipsecie pracuje ta plyta glowna?

Mialem kiedys tuner AverMedia (nie pamietam modelu, jakas starsza
wersja) i byly z nim straszne problemy. Plyta glowna PCChips 777 na
chipsecie VIA (dzialal na niej AMD-K6 300) nie chciala wspolpracowac z
tym tunerem.
Tuner oddawalem do serwisu - stwierdzili, ze nie bedzie wspolpracowal
wlasnie z ta plyta glowna.

Pewnie masz ten sam problem...

Pozdrawiam

Benito