Re: płyta gł. do bartona 2500@3200

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 17:10:57 MET

PesTYcyD wrote:

> Ostatnio kumplowi uwalila sie plyta 8RDA3+ Oddal ja na gwarancje a w
> miedzy czasie kupil wersje PRO. Kondensatory wyly niemilosiernie,
> poszedl wymienic na inny model i okazalo sie ze jest to samo,

Dziiizz, ale macie wrednych sprzedawcow w sklepach. Tak swoja droga to
niezla ciekawostka, bo konstrukcja plyty i owe kondensatory takie same jak
w 8RDA+ bez Pro, a tych widzialem juz kilka(nascie?) egzemplarzy podczas
pracy i nico takiego sie nie zdarzylo.

> wiec kupil Abita NF7 i musze przyznac, ze plyta niczego sobie, ale nie
> umywa sie nawet do GA-7N400PRO.

To jeszcze wytlumacz mi, co takiego fajnego jest w Gigabyte'ach, oprocz
tego, ze pokazuja zle temperature, a takze psuja sie w ostatni dzien
gwarancji na 5 min przed zamknieciem sklepu? :P

--