Re: płyta gł. do bartona 2500@3200

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 17:32:06 MET

PesTYcyD wrote:

> Hehe a kto ci naopowiadal takich glUpOtow? :) To jest kwestja tego, kto
> czego oczekuje od plyty.

Nikt, na wlasne oczy mialem okazje sie przekonac, ze dzieja sie takie
rzeczy. No pada akurat mozna olac, bo w koncu to sie zdarza kazdej plycie.

> GA-7N400PRO Dual bios, ktory mi sie przydal,

To chyba jestes pierwsza osoba ktora sie do tego przyznala :) Tak na
serio, wiekszosc nowych plyt po wgraniu nieodpowiedniego biosu daje rade
uratowac poprzez zapodanie odpowiednio przygotowanej dyskietki do napedu.

> Raid na sATA i pATA,

No nie jest to jedyna plyta ktora to ma, np. wspomniane 8RDA+ Pro takze.

> Zabezpieczenie przed spaleniem procka,

Diode termiczna to ma juz prawie kazda plyta :)

> bardziej rozbudowany bios w stosunku do Abita NF7.

Sporo modowanych biosow widzialem do NF7, wiec tam tez mozna duuuuzo.
Jestem ciekaw jak w stosunku do Epoxow, bo tutaj bym sie spieral.

> Wstawilem swojego procka Athlon XP 2600+ do Abita NF7 i probowalem
> odpalic go na FSB 400 i kupa nie ruszyl. A na Gigabyte chodzi bez
> problemu. Sytuacja byla taka sama na procesorze miojego kumpla rowniez
> XP 2600+ na Abicie nie ruszyl w FSB 400 a na mojej plytce poszedl bez
> problemow.

A reszta kompa byla identiko? Bo wiesz, to ze nie rusza to moze byc wiele
powodow.

--