Re: Dla posiadaczy - koszt wydruku strony na starych igłówkach

Autor: Danpe <daniel2p_at_interia.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 09:00:18 MET

On Thu, 11 Nov 2004 23:01:34 +0100, "Reksio"
<mislawek@WYTNIJpoczta.onet.pl> wrote:

>Żeby nie było takich tekstów jak Twój celowo przytoczyłem jego tekst we
>wrotce :
>
>"W związku z tym zależy mi na jak najniższej cenie wydruku, ale nie stać
>mnie na laserówkę (byłoby to trochę absurdalne, bo więcej bym wydał niż"

To ja tez Ci cos zacytuje
"pomyślałem więc o zakupie na allegro starej igłówki. Czy to
się kalkuluje? Ile wychodzi mniej więcej koszt wydruku na takim
starociu?"

>Ale to chyba zbyt skomplikowane ......
No wlasnie...

>Trzeba czytać coś więcej niż tylko temat wiadomości !

Moj cytat bynajmniej nie pochodzi z tematu

>Atramentówka jest kompromisem jakości, szybkości i ceny.

Kolega pisal , ze na szybkosci mu _nie zalezy_ doczytales do konca
post?

>Sam oddałem ostatnio jedną drukarkę igłową za darmo znajomemu. Dla Ciebie
>była by super bo można do niej zakładać taśmy do maszyny do pisania !!!

A pewnie ze dobra, po cholere mam placic po 50zl za atrament co pol
roku skoro moge placic 10zl co 2 lata, skoro drukarki uzywam tylko do
drukowania tekstow to plujka mi sie malo kalkuluje, aczkolwiek
ostatnio powoli sie przymierzam do atramentowej drukarki - zbliza sie
wielkimi krokami koniecznosc drukowania kolorowych wykresow :( wiec
pewnie kupie jakiegos uzywanego "szrota" na allegro..

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748