Re: Abit AN7 FanEQ

Autor: RaFiB <rfb1_at_op.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 09:08:37 MET

Tomek napisał(a):

> Jest mozliwosc regulacji tego wiatraczka. Odpal ABIT EQ. Jak rozwiniesz
> menu spod strzalki u dolu pojawia sie "zegary". W drugim rzedzie
> bedziesz mial CPU, NB oraz SYS. Kliknij MONITOR SETTINGS i w srodkowej
> pod kategorii masz suwaczki do tych trzech wentylatorow. Mysle ze o to
> Cie chodzi. Nie ma pelnej plynnej kontroli od predkosci zero do
> maksymalnej, ale zawsze jest jakis dostepny zakres.
>
> Pomyslnych eksperymentow,
>
> Tomek

To jest opcja do ustawiania minimalnych obrotów wentylatora przy których
powinien się wyłączyć system. Nie do regulacji obrotów. A w FanEQ jest
regulacja. I tam powinna być zakładka SYS a jeje nie ma. A w instrukcji
jest wyraźnie napisane i jest zdjęcie z tą zakładką. I tego nie
rozumiem. Z tego co znalazłem w necie na anglojęzycznych stronach nie
tylko ja mam ten problem ale nie znalazłem rozwiązania.

pozdr
RaFiB