Re: Dla posiadaczy - koszt wydruku strony na starych igłówkach

Autor: Reksio <mislawek_at_WYTNIJpoczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 09:33:12 MET

> A pewnie ze dobra, po cholere mam placic po 50zl za atrament co pol
> roku skoro moge placic 10zl co 2 lata, skoro drukarki uzywam tylko do
> drukowania tekstow to plujka mi sie malo kalkuluje, aczkolwiek
> ostatnio powoli sie przymierzam do atramentowej drukarki - zbliza sie
> wielkimi krokami koniecznosc drukowania kolorowych wykresow :( wiec
> pewnie kupie jakiegos uzywanego "szrota" na allegro..

No i o to przecież chodzi. Sam używałem wielu igłówek i też z się
przesiadłem na atrament. Ale nadchodzi era lasera..
Mam instrukcję serwisową o którą pytałeś kilka postów wyżej, ale do LQ 570e,
ale nie +. To jest to same chassis co 580. Model 24 igły,400 cps w drafcie.
(serwisowałem je kiedyś).
Jakby co - pisz na priva.

Reksio