Re: Dla posiadaczy - koszt wydruku strony na starych igłówkach

Autor: Reksio <mislawek_at_WYTNIJpoczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 23:01:34 MET

> a co wy mu gadacie o atramentach w butelce itd jak sie pyta o
> iglowki...

Żeby nie było takich tekstów jak Twój celowo przytoczyłem jego tekst we
wrotce :

"W związku z tym zależy mi na jak najniższej cenie wydruku, ale nie stać
mnie na laserówkę (byłoby to trochę absurdalne, bo więcej bym wydał niż"

Ale to chyba zbyt skomplikowane ......
Trzeba czytać coś więcej niż tylko temat wiadomości !
Atramentówka jest kompromisem jakości, szybkości i ceny.
Sam oddałem ostatnio jedną drukarkę igłową za darmo znajomemu. Dla Ciebie
była by super bo można do niej zakładać taśmy do maszyny do pisania !!!

Reksio