Re: Co będzie lepsze Win2000 czy XP?

Autor: Maciej Olędzki <ldevil_at_na.onecie>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 18:29:12 MET

Dnia Wed, 10 Nov 2004 23:41:18 +0100, Romeq napisał(a):

> Zdecydowanie 2000, jest bardziej stabilny, wydajniejszy, ma mniejsze
> wymagania, oparty jest na NT4.0, mniej miejsca na dysku, lepszy dostep do
                            ^^^^^^
raczej na 5.0, a co do miejsca na dysku, to nie przesadzajmy, te kilkaset
mega różnicy to nie jest jeszcze tragedia.

> sterownikow ( zwlaszcza mniej popularny oraz starszy sprzet), nie ma
> problemow z instalacja Service Packow, nie wyskakuja glupie chmurki z

Chmurek nie mam, a z instalacją SP nie miałem kłopotów, pewnie jakiegoś
dziwnego XP mam.

> informacja o braku miejsca na dysku, wyglad jest normalniejszy, a nie
> udziwniony strasnie (XP), zawiera wszystkie zalety win98se polaczone z win

Przecież wystarczy jeden ruch myszą i masz z powrotem normalny wygląd
windowsa. A jakie zalety miał windows 98?

> nt, lepiej pracuje w sieci, nie zachowuje sie dziwnie w dziwnych sytuacjach
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Można prosić o rozwinięcie tego wątku?

> Ogolnie nie wiem do czego jest win xp, po co to komu...tylko problemy przy
> instalacji czy tez dodatkach SP... nie wspominajac juz o korzystaniu z tego
> systemu...

Problemy przy instalacji XP? Przecież to się właściwie samo instaluje.
Oczywiście może się tak zdarzyć, że coś się skopie przy instalce, ale to są
raczej odosobnione przypadki, a nie reguła.

> Cena taka sama lub minimalnie nizsza dla win 2000.

A czas wsparcia dla 2000 jest krótszy o rok:
http://support.microsoft.com/gp/lifewin

Moim zdaniem za win2000 przemawia tylko i wyłącznie brak konieczności
dokonywania aktywacji.

--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki