Re: Podłączanie terminali

Autor: Damian Pietras <daper_at_DONT_SPAM_MEdaper.net>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 18:31:34 MET

On 2004-11-11, Konrad Billewicz <carolus@DELETEcarolus.pl> wrote:

> To może i racja. Tylko jedna sprawa jak ja bym to sobie zrobił, a inna jak
> to się robi (robiło). Według mnie Twój pomysł jest dobry, ale będzie on
> generował ogromny ruch w sieci - wszystkie dane pobierane z dysku na
> serwerze trzeba przesyłać do lokalnej pamięci w zasadzie cały czas,
> szczególnie jak to mają być słabe komputery o małej ilości pamięci. Z
> drugiej strony jednak wiem, że tak też się robi... albo przynajmniej
> podobnie.

Po wlaczeniu terminala, system laduje sie przez siec, laduje sie X
server i tyle z uzywania dysku sieciowego. Potem juz cale srodowisko i
programy ladowane sa na serwerze i jedyny ruch e sieci to komunikacja
pomiedzy serwerem aplikacji, a serverem X u klienta.

Mi nie chodzi po prostu o bezdyskowa maszyne, programy uruchamiane sa na
serwerze.

--
Damian Pietras
http://moc.daper.net - console audio player for Linux/Unix