Re: Podłączanie terminali

Autor: Konrad Billewicz <carolus_at_DELETEcarolus.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 16:08:11 MET

> Ja ci tylko moge odpowiedziec teoretycznie: wiele monitorow to nie
> problem: albo wielowyjsciowa karta graficzna, albo wiele kart
> graficznych. Klawiatury i myszki moga byc na na USB. I dochodzimy do
> oprogramowania. Tutaj (wiem to tylko teoretycznie) mozna uzyc np.
> Linuksa: bez problemu definiujesz w xwindow tzw. layout, tzn. jak
> uruchomisz Xy, to ktorego monitora na ktorej grafice z jakimi
> urzadzeniami wejsci maja dzialac. Wystarczy zdefiniowac kilka takich
> layoutow i uruchomic wiele sesji Xow, kazdy z innym layoutem.

> [...]

Acha, to całkiem miło, ale...

Kiedyś USB nie było i jakoś sobie z tym radzili. Chociaż pomysł z USB nie
jest chyba zły. Co do monitorów i dodatkowych kart, to tak na oko ze 2-3
dodatkowe da się wsadzić (serwer musi mieć swoją, ze dwie karty sieciowe,
może coś jeszcze). Na moje potrzeby w sumie by wystarczyło, ale... jak to
się robi na większe?

No i druga zasadnicza sprawa, to system. Chciałem to odpalić pod Win2k3. Z
terminalami by było fajnie, bo by wiatraczki nie hałasowały, a całość by
była łatwa do przeniesienia / zainstalowania. Inna opcja, to kompy z dyskami
na serwerze. No, ale to już będzie hałasowało i zajmowało więcje miejsca...

Pozdrawiam, dzięki za odpowiedzi.

--
              \\  Konrad "Carolus" Billewicz