Re: Podłączanie terminali

Autor: Damian Pietras <daper_at_DONT_SPAM_MEdaper.net>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 16:45:22 MET

On 2004-11-11, Konrad Billewicz <carolus@DELETEcarolus.pl> wrote:
> No i druga zasadnicza sprawa, to system. Chciałem to odpalić pod Win2k3. Z
> terminalami by było fajnie, bo by wiatraczki nie hałasowały, a całość by
> była łatwa do przeniesienia / zainstalowania. Inna opcja, to kompy z dyskami
> na serwerze. No, ale to już będzie hałasowało i zajmowało więcje miejsca...

A co do tego - nie musi halasowac. Wymagania co do sprzetu sa zadne
(mowie caly czas o Uniksie czy Linuksie), takie elementy, jak procesor i
karta graficzna mozna dobrac tak, zeby nie wymagaly wentylatorow, to za
soba pociagnie maly pobor mocy i bedzie sie pewnie dalo zastosowac jakis
zasilacz bez wentylatora. Dysku nie bedzie - zastapi go flash na IDE,
albo taniej: stacja dyskow, czy plyta bootowalna w cdromie.

--
Damian Pietras
http://moc.daper.net - console audio player for Linux/Unix