Re: Podłączanie terminali

Autor: Damian Pietras <daper_at_DONT_SPAM_MEdaper.net>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 16:40:06 MET

On 2004-11-11, Konrad Billewicz <carolus@DELETEcarolus.pl> wrote:

> Acha, to całkiem miło, ale...
>
> Kiedyś USB nie było i jakoś sobie z tym radzili. Chociaż pomysł z USB nie
> jest chyba zły. Co do monitorów i dodatkowych kart, to tak na oko ze 2-3
> dodatkowe da się wsadzić (serwer musi mieć swoją, ze dwie karty sieciowe,
> może coś jeszcze). Na moje potrzeby w sumie by wystarczyło, ale... jak to
> się robi na większe?

Chyba cie nie zrozumialem, ty chcesz miec serwer i terminal w jednym?
Tak sie chyba nie robi, terminale to osobne komputery i tyle, najwyzej
nie maja dysku, tylko maly system/loader na pamieci flash.

Ja myslalem o rozwiazaniu typu: jak tanio z jednego komputera zrobic
wiecej stanowisk.

--
Damian Pietras
http://moc.daper.net - console audio player for Linux/Unix