Re: Kraty graficzne w laptopach.

Autor: nomysz <szymont_at_tlen_usun_.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 22:14:00 MET

Saiko Kila wrote:
ajlepiej podaj jakiś konkretny model notebooka jak się już zdecydujesz.
> Problem z kartami jest taki, że wydajności różnych modeli zachodzą na
> siebie zależnie od szczegółowej wersji, największe znaczenie ma
> szerokość magistrali pamięci i rodzaj pamięci.

O.. dzieki za dlugi opis sytuacji. Juz mniej wiecej zawezylem krag
poszukiwan :) Wiem, ze nvidia lepiej sobie poradzi pod linuxem, ale
korek w tym ze bede prawdopodobnie uzywac dwoch systemow :/ W kazdym
razie rozjasniles mi kilka kwestii.
Jakby Ci sie chialo to rzuc okiem na na takie laptopy:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34476571 (R9200)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34164742 (gFX 5200)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34639661 (R T2)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34655583 (GF4 4200)

Czy z tych opcji powyzej na wstepie odrzucic nvidie ?

Pozdrawiam