Re: Kraty graficzne w laptopach.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 23:09:51 MET

Proces nomysz <szymont@tlen_usun_.pl> zwrócił błąd:
> O.. dzieki za dlugi opis sytuacji. Juz mniej wiecej zawezylem krag
> poszukiwan :) Wiem, ze nvidia lepiej sobie poradzi pod linuxem, ale
> korek w tym ze bede prawdopodobnie uzywac dwoch systemow :/ W kazdym
> razie rozjasniles mi kilka kwestii.
> Jakby Ci sie chialo to rzuc okiem na na takie laptopy:

No problemo, po pierwsze zakładam że nie potrzebujesz przenośnej stacji
3D czyli odrzucamy
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34639661 (R T2)

Teraz trudniej ;), nie wiem czy zależy Ci bardziej na wydajności, wtedy
najlepszy jest ten
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34655583 (GF4 4200)

czy na możliwości sprzętowego użycia DirectX9, wtedy tylko ten:
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34164742 (gFX 5200)

Tyle, że wydajność ma on za niską i ja bym wybrał poprzedniego, tego z
GF4 4200 Go.

Ta choinka jest całkiem fajna (zwłaszcza w nocy), ale z całym szacunkiem
dla HP - Dell będzie lepszym wyborem.
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34476571 (R9200)

> Czy z tych opcji powyzej na wstepie odrzucic nvidie ?
nVidię odrzucić, nVidię wybrać! Polecam tego Della D800. Podsumowując
wszystkie elementy - jest najlepszy. Wadą może być dysk mniejszy niż w
HP, ale rekompensuje to pamięcią (tego już nie trzeba rozszerzać),
grafiką, obudową, no i potencjalnie mniejszymi problemami na linuksie.

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8