Re: Co będzie lepsze Win2000 czy XP?

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 22:17:57 MET

Adam <mileccy@neostrada.pl> napisał(a):

> Ja mam XP rozmowa przebiega dobrze choc czasem z niewiadomych przeczyn
> zrywa polaczenie i nie slysze jak ktos do mnie dzwoni (na poczatku bylo
> dobrze).

Na początku mi w ogóle nie działał. Jesteśmy za transparent proxy i mamy
jakiś dziwny system kolejkowania ruchu w sieci, który całkowicie
uniemożliwiał korzystanie ze Skype'a. Pomęczyłem trochę Admina i dostosował
sieć. Działało rewelacyjnie! Niestety minęło kilka miesięcy i przestało.
Admin twierdzi, że nic nie zmieniał. Znajomi z tej samej sieci mówią, że nie
mają większych problemów, więc stawiam na problem u siebie. Wtedy używałem
Skype 0.97.06, ale ten przestał się łączyć ze swoimi serwerami i byłem
zmuszony zrobić upgrade do najnowszej wersji, która już nie działa dobrze.
Rozmowa się rwie, mało co rozumiem i druga strona również ;(

> Rozmowa jest jak w kanalizacji gdy rownoczesnie sciagamy cos z
> sieci :) a tak jest wszystko wporzo...

Jeśli mam rozmowę lub kiedy zamierzam rozmawiać, to zawsze w tle działa
tylko Skype. Wyłączam wszystkie inne pobierania i programy, które dodatkowo
zabierają znaczną część pasma. Niestety i tak działa beznadziejnie ;(

--
chairon