Re: Jakość i trwałość nagrywarki DVD

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 00:01:27 MET

"Pawel G." <dopesson@neostrada.pl> wrote in message
news:cmre29$hsf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Zastanawiałem się nad kupnem nagrywarki DVD. Raczej miałaby być to
> dual-layer (dwuwarstwowa). Z tego co mi powiedziano w grę wchodzą tylko
> PLEXTOR, PIONEER i ew. TOSHIBA.

Te trzy firmy + TEAC to najlepszy wybór !!
A naj naj najlepsza jest Toshiba !

Niezłe są Pansaonic , NEC , ale nie tak dobre jak powyższe

Teraz warto kupić Dual Layer bo mają niezłe ceny, a płytki DL powinny
stanieć za jakieś
6-10 miesięcy (narazie mają chore ceny)

Polecam nagrywarke ze standardem DVD-RAM - fajna sprawa, anprawde się
przydaje

> Ale druga rzecz mnei troche zdziwiła. Podobno nagrywarki DVD są mało
> trwałe (szybko padają) natomiast dwuwarstowe po kilku nagraniach
> dwuwarstowywch płyt padają. Czy jest to prawda? Co byście polecili.

Mam znajomego w serwisie i kumpel z uczelni handluje na giełdzie na Batorego
(przy Stodole) - obaj odradzają
LG, Samsungi i LiteOny - straszny szajs i tandeta (sypią się często ;
reszcie, a szczególnie japosnkim lub z USA
można w pełni zaufać)