Re: Jakość i trwałość nagrywarki DVD

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 08:57:19 MET

Dnia Wed, 10 Nov 2004 00:01:27 +0100, Jerry.J napisał(a):

> "Pawel G." <dopesson@neostrada.pl> wrote in message

> Te trzy firmy + TEAC to najlepszy wybór !!
> A naj naj najlepsza jest Toshiba !

 Mogę się zgodzić, że Plextor, Pioneer to trwały sprzęt, choć wyjątkowo
drogi, ale Teac? Ta firma ma lata świętności już za sobą. Często w swych
modelach wykorzystuje oem'we wersje Lite-on'a. Raczej bym sugerował wziąść
pod uwagę Nec'e, a nawet Lite-on'a. Nagrywarki Toshib'y często mają
problemy z przegraniem zabezpieczonych płyt np. safedisc, securom.