Re: Karta sieciowa (radiowa) reinstalacja systemu

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 23:59:30 MET

Użytkownik "Piotrek" <pkmail@2com.pl> napisał w wiadomości
news:cmrgn4$2sh0$1@news2.ipartners.pl...
> Witam,
> Posiadam kartę Belkin FSD6001 zainstalowaną w komputerze. W instrukcji
> napisano że należy najpierw zainstalować sterowniki a poźniej umieścić w/w
> kartę w slocie. Czy przy reinstalacji systemu MUSZĘ zdemontować kartę
> fizycznie?
Według mnie, nie.
Mam tą samą kartę i instalowałem ją "niezgodnie
z instrukcją", tj. karta, a potem sterowniki.
Działa bez problemu, więc nie sądzę, aby
przed reinstalacją systemu trzeba było ją wyciągać.

> Wydaje mi się że zalecenia producenta są na wyrost
Też tak uważam.

> i wystarczy na
> czas instalacji systemu odłączyć kartę od LAN'u
Czyli, w praktyce odłączyć AP od sieci LAN
lub od sieci zasilającej. Przywrócić połączenie
dopiero po zainstalowaniu łat (przeciw robakom
typu sasser, msblast itp.) lub po aktualizacji
systemu - SP2.