Re: Jakość i trwałość nagrywarki DVD

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 09:20:15 MET

Jerry.J wrote:
> Te trzy firmy + TEAC to najlepszy wybór !!

A wiesz, co siedzi w niektórych współczesnych Teacach?

> Teraz warto kupić Dual Layer bo mają niezłe ceny, a płytki DL
> powinny stanieć za jakieś 6-10 miesięcy

Oby... Choć jakoś "nie widzę" w roli ich wytwórców producentów syfu za 1
zł, który zalewa ostatnio rynek.

> obaj odradzają LG, Samsungi i LiteOny - straszny szajs i tandeta
> (sypią się często ; reszcie, a szczególnie japosnkim lub z USA
> można w pełni zaufać)

Te w USA i tak są produkowane na Dalekim Wschodzie. Japońskie często też.
Co do LiteOnów i LG... wydaje mi się, że tu chodzi o popularność tego
sprzętu. Jest on najtańszy, co za tym idzie najpopularniejszy. Nawet jeśli
na 5 padniętych Pioneerów przypadałoby 5 wadliwych LiteOnów, o tym
ostatnim będzie głośniej, bo na rynku jest tego sprzętu więcej.

k,