Re: Stara obudowa + nowy zasilacz (+ grafika - jakość w 2D)

Autor: Pawel Golik <pgolik_at_junk.ibb.waw.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 17:57:05 MET

Michal Lukasik wrote:

A taki zasilacz: http://tiny.pl/184
Niedrogi i dobra firma, ale nie znalazłem w teście na benchmark.pl

> Raczej nie. G400 to dobra karta i AFAIK jest AGPx4 (sprawdź w instrukcji
> lub na WWW Matroxa) a chyba wszystkie dostępne teraz płyty z obsługą x8
> mają obsługę x4.

Niekoniecznie - starsze wersje G400 nie były zgodne z niektórymi płytami
AGP 1,5V (chociaż podobno jest na to drut-mod, bo sam układ G400 jest
zgodny), muszę sprawdzić, którą mam. Szkoda by mi było tego Matroxa
zamieniać na jakąś lowendowa GF, obraz w 2D jest piękny, a i w OpenGL
wyświetla przyzwoicie. BTW, gdyby się okazało, że nie działa, to który
OEM NVidii daje w miarę dobrą jakość obrazu: Asus, Gainward, Leadtek? Jak
pisałem wcześniej, nie interesują mnie gry, ale muszę mieć stery pod
Linuxa 64 bit (czyli odpada ATI) z działającym OpenGL.
 Paweł

--
Pawel Golik
At 52°12'09"N 21°02'03"E