Re: Stara obudowa + nowy zasilacz (+ grafika - jakość w 2D)

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 19:10:20 MET

Dnia 9.11.2004, Pawel Golik napisał(a):

> Niekoniecznie - starsze wersje G400 nie były zgodne z niektórymi płytami
> AGP 1,5V (chociaż podobno jest na to drut-mod, bo sam układ G400 jest
> zgodny), muszę sprawdzić, którą mam. Szkoda by mi było tego Matroxa
> zamieniać na jakąś lowendowa GF, obraz w 2D jest piękny, a i w OpenGL
> wyświetla przyzwoicie. BTW, gdyby się okazało, że nie działa, to który
> OEM NVidii daje w miarę dobrą jakość obrazu: Asus, Gainward, Leadtek? Jak
> pisałem wcześniej, nie interesują mnie gry, ale muszę mieć stery pod
> Linuxa 64 bit (czyli odpada ATI) z działającym OpenGL.

W tej kwestii akurat Ci nie pomogę. Przypomina mi się jednak, że niedawno
widziałem w którymś z serwisów i-netowych tabelę z porównaniem jakości
generowanego obrazu 2D przez karty graficzne (podane były konkretne modele
konkretnych producentów). Jak tylko sobie przypomnę dam znać.

--
    Michu <michu(at)albedo.art.pl>
"Nie otrzymujemy krótkiego życia, lecz je takim czynimy.