Re: Stara obudowa + nowy zasilacz

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 17:44:45 MET

Dnia 9.11.2004, Pawel Golik napisał(a):

> PIII 1GHz, który tam jest teraz też potrafi się zagrzać do 47 stopni.
> Obudowa to midi-tower, Enlight, więc raczej dobra.

Nie powinno być problemów. Problemy są gdy zasilacz montowany jest pionowo
obok MB - utrudnia cyrkulację powietrza przy radiatorze na CPU (ma to tez
kilka innych wad).

> Jest miejsce na
> dodatkowy wiatrak z przodu, w razie czego można dołożyć.

Efektywniejszym rozwiązaniem jest zamontowanie wiatraka z tyłu obudowy pod
zasilaczem. Samo AMD zaleca takie rozwiązanie.

> Dysk teraz też
> jest w miarę nowy (80GB Samsung) i jakoś działa. Grafiki jakiejś bardzo
> mocnej nie chcę, komputer ma być głównie do obliczeń (+ zwykły desktop,
> wszystko pod Linuxem), żadnych gier. Najchętniej zatrzymałbym swojego
> starego Matroxa G400, ale mogą być problemy ze współczesną płytą AGPx8. A

Raczej nie. G400 to dobra karta i AFAIK jest AGPx4 (sprawdź w instrukcji
lub na WWW Matroxa) a chyba wszystkie dostępne teraz płyty z obsługą x8
mają obsługę x4.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559