Re: Notebook - czy dobry wybór

Autor: AssassiN <lukaszek181_at_WYWALTO.wp.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 18:02:14 MET

Bohun wrote:

> Stanąłem przed koniecznością zakupu Notebooka
> Wybrałem następujący model:
>
> Asus A2532DcB 15"/Ath-2.8/256/30GB/Combo/ATI-9200(32MB)
> W cenie 4000 zł brutto
>
> Czy są jakieś inne warte zainteresowania notebooki o lepszych parametrach w
> podobnej cenie ?
>
> pozdr.
> Leszek

Ja polecam tego laptoka http://www.hp.com.pl/product/13811 kupilem go i
nie zaluje. Nie wiem jakiej wydajnosi potrzebujesz, ale ten hapek
spokojnie mi wystarcza do prac biurowych, filmow i pograc tez sobie
mozna spokojnie:) Jego duza zaleta jest to ze pracuje bez problemu 3h na
baterii i nie grzeje sie za bardzo. Poza tym popularna (i moim zdaniem
sluszna) jest opinia, ze lepiej kupic troche slabszy sprzet porzadnej
firmy, niz jakiegos wypasionego skladaka.

--
Pozdrawiam
AssassiN