Re: Stara obudowa + nowy zasilacz

Autor: Pawel Golik <pgolik_at_junk.ibb.waw.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 16:39:04 MET

Michal Lukasik wrote:

> [...]

PIII 1GHz, który tam jest teraz też potrafi się zagrzać do 47 stopni.
Obudowa to midi-tower, Enlight, więc raczej dobra. Jest miejsce na
dodatkowy wiatrak z przodu, w razie czego można dołożyć. Dysk teraz też
jest w miarę nowy (80GB Samsung) i jakoś działa. Grafiki jakiejś bardzo
mocnej nie chcę, komputer ma być głównie do obliczeń (+ zwykły desktop,
wszystko pod Linuxem), żadnych gier. Najchętniej zatrzymałbym swojego
starego Matroxa G400, ale mogą być problemy ze współczesną płytą AGPx8. A
jeżeli nowa grafa, to wolałbym coś słabszego, ale nie grzejącego się
zbytnio (pewnie coś na Nvidia, bo ATI nie ma sterowników do 64bit
Linuxa).
 P.

--
Pawel Golik